pexels-yan-krukov-8436683.jpg

InSync med hverdagen

Denne del af min virksomhed, handler det om at skabe trivsel og velvære for personalegrupper.

Tit taler vi om at vi skal ændre vores kost, drikkevaner og motion, for at få bedre trivsel. Dette er også meget rigtig, samt et godt tiltag. Men hvor mange gange spiser du om dagen, hvor mange gange drikker du om dagen og hvor mange gange dyrker du motion om dagen?

 

Din krop kan klarer sig uden mad i ca. 2 uger og ca. 1 uge uden vand, for de fleste vil det være hårdt ikke at kunne trække vejret, bare i et minut.

 

Så for at få en bedre trivsel, kunne det være godt at starte med åndedrættet, da et bedre åndedræt kan smitte af på vores lyst til at ændre på kost, drikkevaner og motion. Og efter som vi gør det så mange gange om dagen, er chancer for en god effekt rigtig store.

Vi trækker vejret mellem 20.000 og 25000 gange i døgnet. 

InSynkSkolen_logo_4 f.png
 

Mit ønske og mål er at komme ud til personalegrupper og gøre en forskel på den daglige trivsel. Ved at fortælle om åndedrættet, og få afprøvet forskellige teknikker, som kan anvendes hjemme eller sammen på arbejdspladsen efter-følende.

Når personalegruppen har deltaget i det sammen, er det mere acceptabel at ligge nogle øvelser ind i løbet af dagen og blive bedre til at minde hinanden om de gode vaner.

 

Jeg sammensætter et hæfte som indeholder de teknikker og vidensdeling jeg har kørt hos jer, således at I fremadrettet har dem i virksomheden. Prisen for dette vil være individuelt, da det kommer an på hvilken workshop jeg har kørt ved jer.

 

For en workshop ved jer er min pris  2500,- pr time og hvis det er mere end 15 km fra Odense C vil der komme transport oven i. Der er ikke moms i min timepris.

Visuelt kompendium_web.jpg

Gennem min livserfaring og mange uddannelser, har opdaget, hvilken energi og magt der ligger i et velfungerende og ikke fungerende åndedræt. Og ja jeg kender selv alle faldgrupperne, med ikke at få lavet sine øvelser, lige at udsætte dem til i morgen. Men sammen kan vi  og I blive bedre til at holde hinanden oppe på at få vedligeholdt det gode åndedræt. Den viden jeg på min måde, har fået tilegnet mig, vil jeg gerne viderbringe til andre og gøre det til min vej at gå.

 

 

Når man er presset, eller måske stresset, kan ånde-drætsteknikker hjælpe, da vi får pulsen ned, lavere blodtryk, mindre tankemylder.

 

Ved at arbejde aktivt med dit åndedræt, bliver du fyldt med mere energi, motivation, bedre fordøjelse.

“Afstemt efter det hele menneske”